JAG VILL HA VINTER NU!

Godmorgon allt trevligt folk. :)

Idag börjar jag klockan 13:00, och då ska vi bara lyssna på information om Vfu, och vet inte om man kanske väljr vart man vil vara redan då? återstå och se.

Tänkte försöka hinna ner till stan innan och käka lunch med Anna,Linnea och Natalie, någon fler också kanske?
Haha vi gör inget annat än att äter ute, men dom surrade om något taccoställe som måste provas.;P
Måste hitta något ställe att börja träna på asså, det här gå ju inge för då kommer man ju se ut som et svullo snart. xD

Tycker det borde bli kallt ute nu, jag vill börja använda mössa, jag saknar dom. :o
Men är ju fan typ sommarvärme här varje dag så verka ju aldrig ska bli någon höst trots att det snart är september.
Jag vill ha vinter, så nu får det ta och bli lite kyligare någongång..

Aja kanske borde börja gå nudå, tar ju lite längre tid utan cykel. :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0