Gårdagens partajande

Fyfan vad jag är trött nu asså, förstår inte vad jag gör vaken den här tiden ens, men ofta då jag druckit så vaknar jag as tidigt dagen efter. På ett sätt var det ju bra eftersom jag inte ställt nått larm på mobilen, och vi ska samlas klockan 12 idag, kunde ju  blivit så att man sov över den tiden. :O

Iaf så spelade vi brännboll mot Hp (hälsopedagogerna) igår, Såklart så vann ju vi. ;P
Vädret var piss,först regnade det bara lite, sen började det ösregna så gräset blev halt och ja vi spelare blev asblöta, så jag cyklade hem då vi spelat klart och duschade och bytte kläder. Man vill ju inte riskera att bli sjuk första veckorna i skolan.

Därefter blev det party, och jag hade nog väldigt roligt, var lite smått borta så allting försvann ju för mig, en cider jag precis öppnat var spårlöst borta 3 sekunder senare, och den hade jag sett fram emot för hade inte smakat just den förut. :o
Men men idag ser jag ut som Harry Potter med ett fint rivsår i pannan.
Min tröja är as blöt och luktar hallon, så jag vette tusan om jag dränkt den i någon cider. xD

Men idag blir det ingen dricka för min del iaf, dels för att mamma och pappa kommer ikväll så jag inte kan vara med hela kvällen,sen så känner man sig lite död nu så njaae kör på lördag istället då kanske. ;D

Nu ska jag göra i ordning nå fika, fast är inte så värst sugen på det, men man måste väl äta nånting satt. :P

Ha en trevlig dag alla. :)


Kommentarer
Postat av: nita

sv: köpte du också en röd? Haha. Kändes ju bra att det inte va så dyrt med en sån tråkig sak. (:



Låter som att du har haft riktigt roligt. Själv så höll man sig inne under regnperioden. (:

2011-08-26 @ 09:45:04
URL: http://timetostop.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Godmorgon, fin blogg du har!



Vad tycker ni om http://angelicashop.se? Skulle ni vilja slippa frakten? Gilla på facebook (http://www.facebook.com/pages/AngelicaShopse/192021514190163). Om jag får över 50 stycken gillare innan söndag, så släpper jag en "gratis frakt" kod till alla som gillat sidan. Hur bra?



KRAM

2011-08-26 @ 10:15:14
URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0