=)

Imorse då jag vaknade kände jag mig riktigt död, fast jag inte festade igår och gick hem tidigt från trubadurkvällen.
Fast kom ju inte i säng förän ganska sent endå och fick springa upp och dricka vatten mitt i natten bara för att det kändes som att jag svalde en plastbit eller något i sömnen.. :o
Asså låter ju helt sjukt, men det skulle kunna vara så för känns as konstigt i halsen idag och gör ont på en del ställen.. :o

Idag fick vi sluta tidigare, så slutade 11, väldigt skönt.
Hade världens gulligaste tant som lärare, asså hon var verkligen jätte bra på prata, och det märktes att hon berättade om sånt hon uppleft och inte bara sånt som hon läst i en bok, och det är ju det som är roligt och höra.

Nu är jag iaf hemma och ha nyss tryckt i mig lite lunch, så funderar på om jag ska ner på stan och spana in lite smycken på Glitter.
Man måste ju klä ut sig på kvällens fest, antingen underklass eller överklass, jag tänkte vara överklass och då behöver jag ju lite blingbling oxå.
Vet inte alls vad jag ska ha på mig, men det löser sig nog. :)

Måste gå och handla lite grejer till sen, typ dricka åså också så är väl lika bra att man gå ut då. :)
Skriver väl något senare skulle jag tro. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0